Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kwietnik | użytkownik

imię i nazwisko adresameryka polnocna zarejestrowany27.11.2006 @04:23:45 ostatnio na stronie29.10.2011 @02:07:55



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty13 komentarze127 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~julka1994    19.08.2008 @13:35:16

Dziękuję pięknie
_______
dla przepaleń...mam szacunek
~Scholastyka    20.05.2007 @09:46:03
ja bardzo często robię takie błędy ...
_______
"Im bardziej dana cywilizacja zrozumie, że jej obraz świata jest fikcją tym wyższy jest jej poziom nauki"
~seniorre    24.04.2007 @21:54:36
OK. koniec z bumelowaniem
czas wziąść się do pracy
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~seniorre    22.04.2007 @18:27:07
nic nowego nie ma
_____________________________________
cieplutko pozdrawiam,miłego tygodnia życzę
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~kwietnik    16.04.2007 @03:56:27
zem nie spadl, ale tylko dlatego, ze mam oparcia
~ario01    16.04.2007 @03:13:44
Tys nie spadl ze stolka jak zes to ujrzol?
~14Krieger    20.02.2007 @14:44:00
a to akurat zamierzone, choc tez nico przypadkowe bo,
odkryte w trakcie eksperymentowania z zastepowaniem kolorow na biel.
w wersji bez retuszu jest ciemniejsze i kolorowsze.

Pzdr!
^UzA    19.02.2007 @16:24:47
mysle ze ten ruch dodaje dynamizmu, jezeli stanelaby na koncu i stala jak modelka przed obiektywem to nie byloby tak ciekawie, ale dzieki

miś, kazik łysiak no no no

pozdrawiam
_______
bloodstreamruns
~100patrz    19.02.2007 @01:42:59
thx
_______
"najlepsza zemsta to brak reakcji"
~killerperson    19.02.2007 @01:36:03
chyba raczej tak ... dzieki ze mi odpowiedzialeś. pozdrawiam i klade sie spac
~killerperson    19.02.2007 @01:29:04
do 300
~killerperson    19.02.2007 @00:34:24
również pozdrawiam. widze że bede musiał kupic canon 400d. można wiedzieć jakie masz obiektywy do niego ?
~ario01    18.02.2007 @23:10:37
widze, ze Kolega onlajn dzieki. pogoda i swiatelko bylo dzisiaj super, a i tak skiepscilem, bo nie umiem jeszcze panowac nad tym polarem, no nic. narka
~seniorre    18.02.2007 @18:41:27
oceniam tak jak mi się podoba
nie patrzę na inne oceny i komentarze
___________________________________
pozdrawiam,miłego tygodnia życzę
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
^sandiego    18.02.2007 @15:46:51
dzięki
^sandiego    17.02.2007 @17:32:21
dzięki
^sandiego    16.02.2007 @18:04:26
~seniorre    09.02.2007 @20:14:56
ślicznie dziękuję
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
^sandiego    07.02.2007 @08:42:26
dzięki
^sandiego    02.02.2007 @09:46:16
dzięki
~ario01    02.02.2007 @01:50:41
na pewno jest sie do czego przyczepic, ale dzieki Stary
^sandiego    14.01.2007 @18:13:36
~ario01    13.01.2007 @13:57:26
Kolega niech lepiej do pracy jedzie, a nie pierdolami sie zajmuje dzieki
~seniorre    12.01.2007 @17:57:36
dziękuję
pozwoliłam sobie wziąść Cię pod obserwację
_____________________________________
pozdrawiam,życzę miłego weekendu
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
^sandiego    12.01.2007 @16:55:33
dzięki
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt